TESTU INGURUA


Paradigma eta ikuspegi orokor berriek, gizarte, komunitate eta pertsonaren flexibilitatearen beharra du. Gizarte berriek prozesu hori gauzatzeko gai izan beharko luke idiozinkrazia eta norbere kultura galdu gabe.

Globalizazioak eta interkulturalitateak eraikuntza kolektibo ezberdinen bitartez garatutako proiektua politikoak, ekonomikoak edo sozialak errextu ditzazke eta norabide honetan, ISK proiektuak ikasketa esanguratsu edo praktikotasunean oinarritutako ikasketa anitzak bultaztu nahi ditu sehaska kantak edo musika herrikoiak diren bezalako musika biziaren bitartez.

Migrazioa edo eta Xabier Paya (2013, p.15) gogorazten digun ahozko transmisioaren bitartez gure nortasuna eraikiz eta aldatuz joan gara. Ahozkotasunaren euskal literaturaren barnean kopla zaharrak, bertsolaritza, genero epiko-lirikoak, herri antzerkia, atzotitzak, aplikatutako generoak edo sehaska kantak ditugu, gure lanaren gai hildo nagusia dena.


euskarazten.............


Este estudio, aprovecha la ocasión para explorar el rol y uso efectivo de técnicas y herramientas digitales para promover una ciudadanía activa e integración de minorías culturales. Todo ello, en base a la construcción de una conciencia común sobre la diversidad cultural propia del Bidasoa, que pueda ser un ejemplo de convivencia.

El enfoque holístico del estudio derivado de este trabajo se plasmará en un contenido TIC, medio para socializar el proyecto, así como para compartir resultados a la par de un material/publicación física de carácter etnomusicológico, antropológico y didáctico-musical. Además de facilitar la difusión y la puesta en valor del fenómeno etnomusicológico de la canción de cuna como patrimonio cultural, se pretende estimular y fomentar el uso de dichas canciones populares mediante diversas acciones culturales concretas.